PRÓRROGAS E MODIFICACIÓNS
PROCESO DE
PRÓRROGA
1.
REQUISITOS
No caso de que o beneficiario
da axuda considere que non pode finalizar o proxecto ou cumprir os compromisos
dentro do prazo sinalado na resolución de concesión da axuda poderá solicitar
prórrogas, expoñendo as razóns motivadas polas que non pode cumprir co
devandito prazo, e presentando unha memoria onde se especifique o grao de
realización da actividade subvencionada e o novo cronograma de actuacións.
2.
PROCEDEMENTO
As modificacións
deberan ser solicitadas polo beneficiario, mediante sede electrónica no
procedemento PE155A de “Modificación ou mellora voluntaria da solicitude”, ante
o GALP no prazo mínimo de dous meses de antelación á data de remate
do prazo de execución nos casos en que supoñan variación da distribución de crédito
por anualidades, e dun mes nos restantes.
Para o cómputo do
prazo de execución terase por data de inicio da execución a de levantamento da
acta de non inicio ou a data da solicitude cando esta acta non fose necesaria. O
prazo de prórroga non poderá exceder da metade do tempo inicialmente concedido.
O GALP elevará a proposta
de resolución á Dirección Xeral de Desenvolvemento Pesqueiro pola que se aprobe
ou denegue a prórroga solicitada.
O incumprimento do
prazo de execución dará lugar á perda de dereito da axuda concedida.
No caso de que a
prórroga supoña unha variación da distribución do crédito por anualidades
fixada na resolución inicial, a prórroga quedará supeditada á existencia de
dispoñibilidade orzamentaria nas anualidades correspondentes.
3.
DOCUMENTACIÓN NECESARIA
Para a solicitude
de prórroga será preciso enviar a documentación mínima que se especifica a
continuación no prazo indicado, pero se o GALP o considera oportuno, poderá
solicitar a documentación a maiores que considere necesaria.
a)
Memoria de prórroga VER MODELO
b)
Calquera outra documentación que
xustifique a necesidade de modificación.
PROCESO DE
MODIFICACIÓN
1.
REQUISITOS
Poderase acordar a
modificación da resolución de concesión, a instancia da persoa interesada,
sempre que e cumpran os seguintes requisitos:
a)
Que actividade ou modificación proposta estea
comprendida dentro da finalidade das bases reguladoras e da convocatoria
correspondentes.
b)
Que a modificación non cause
prexuízos a terceiros
c)
Que os novos elementos ou circunstancias
que motiven as modificacións, de teren concorrido na concesión inicial, non
supuxesen a denegación da subvención ou a non selección do proxecto na
concesión inicial.
d)
Que a modificación non supoña un
incremento do importe subvencionado ou da porcentaxe da axuda.
2.
PROCEDEMENTO
As modificacións
deberan ser solicitadas polo beneficiario, mediante sede electrónica no
procedemento PE155A de “Modificación ou mellora voluntaria da solicitude”, ante
o GALP con anterioridade á súa realización e con antelación suficiente. O GALP
efectuará as comprobacións que considere pertinentes deixando constancia nunha
acta, elevando a proposta de modificación da resolución á Consellería do Mar.
Os prazos de
solicitude son os seguintes:
a)
Cando a modificación non supoña
unha variación da distribución de crédito por anualidades deberán ser
solicitadas ante o GALP no prazo mínimo de un mes de antelación á
data de remate do prazo de execución.
b)
Nos casos en que supoña
variación da distribución de crédito por anualidades, o prazo límite da
solicitude será de dous meses de antelación a data de remate do prazo
de execución.
No caso de que a
modificación supoña unha variación da distribución do crédito por anualidades
fixada na resolución inicial, a modificación quedará supeditada á existencia de
dispoñibilidade orzamentaria nas anualidades correspondentes.
O GALP elevará a
proposta á Dirección Xeral de Desenvolvemento Pesqueiro que aprobará ou
denegará a modificación solicitada. A resolución será notificada ao promotor.
3.
DOCUMENTACIÓN NECESARIA.
Para a solicitude
de modificacións será preciso enviar a documentación mínima que se especifica a
continuación no prazo indicado, pero se o GALP o considera oportuno, poderá
solicitar a documentación a maiores que considere necesaria.
c)
Memoria de modificación VER MODELO
d)
Novos orzamentos (se fose
necesario)
e)
Calquera outra documentación que
xustifique a necesidade de modificación.
Comentarios
Publicar un comentario