XUSTIFICACIÓN

TRÁMITES DE XUSTIFICACIÓN

 

Os beneficiario deberá acreditar a realización do proxecto, así como o cumprimento dos requisitos e condicións que determinaron a concesión da axuda.

Para isto, logo da execución do proxecto no prazo sinalado na resolución da concesión da axuda, o beneficiario presentará ante o GALP, na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal), con anterioridade á data sinalada como prazo de xustificación na resolución de concesión de axuda (normalmente 31 de outubro),  a seguinte documentación:

MOI IMPORTANTE: No caso de solicitar un pagamento parcial que supere os 18.000 euros, será obrigatorio a presentación dun aval solidario da entidade de crédito, que deberá cubrir o 110% do importe das cantidades abonadas á conta ou que se anticipen, de conformidade co disposto no artigo 67 do Decreto 11/2009, do 8 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia, excepto nos casos previstos no artigo 65.4 dese decreto. O aval será depositado na caixa xeral de depósitos da Comunidade Autónoma de Galicia e deberán alcanzar como mínimo ata os dous meses seguintes á finalización do prazo de xustificación previsto (artigo 24 da Orde de Axudas). As garantías serán liberadas despois de que se comprobe a realización do proxecto ou das accións independentes que o compoñan.

 

0 - ANEXO V DE SOLICITUDE DE PAGAMENTO DE AXUDA.

VER MODELO

 

1 - MEMORIA XUSTIFICATIVA

Memoria xustificativa da realización do proxecto, con especial referencia aos obxectivos acadados (no caso de pagamento final proporcionarase información sobre os indicadores de resultados do Programa FEMPA obtidos unha vez executada a operación) e á PUBLICIDADE DO PROXECTO. Neste caso  CÓMPRE ACREDITAR DIFUSIÓN DO PROXECTO COA IDENTIDADE DO FINANCIAMENTO COMUNITARIO (LETREIROS, PLACAS, VALLAS....) CONTACTAR CO EQUIPO TÉCNICO DO GALP PARA VER MODELOS, PREVIO A REALIZAR A PUBLICIDADE. Informar publicamente dos proxectos FEMPA cunha breve descrición do mesmo en Internet (páxina web e redes sociais), sendo recomendable enviar pantallazos xunto coa documentación xustificativa. Así como no caso de rehabilitación de inmobles haberá que poñer un cartel de obra.

VER MODELO

 

2 - ANEXO VI DECLARACIÓN RESPONSABLE DE AXUDAS RECIBIDAS E SOLICITADAS

Declaración responsable de axudas recibidas e solicitadas para o mesmo proxecto segundo o Anexo VI

VER MODELO

 

3 - RELACIÓN DE CUSTOS

Relación de custos individualizados por cada actuación, con e sen ive. No caso das facturas indicarase número de factura, nome da empresa emisora e nif, importe total con desagregación do ive, data de emisión e data de pagamento.

VER MODELO

4 - FACTURAS

Facturas orixinais correspondentes aos custos sinalados na relación,  detalladas ao máximo posible (coincidentes cos orzamentos presentados e elixidos na solicitude).

 

4 - XUSTIFICANTES BANCARIOS DO PAGAMENTO DAS DITAS FACTURAS.

Xustificantes bancarios (transferencia bancaria ou certificación bancaria), nos que conste:

              i.      Número de factura obxecto de pagamento

             ii.      Titular da conta desde a que se realiza a operación (que deberá coincidir co beneficiario da axuda)

           iii.      Identificación do destinatario do pagamento (que deberá coincidir coa persoa ou empresa que emitiu a factura)

           iv.      A data dos xustificantes de gasto e do pagamento debe ser posterior á data de solicitude de axuda (salvo para o informe técnico relativo á protección fronte ao cambio climático) e terán como límite para a súa validez e admisión o último día do prazo de execución e xustificación previsto na resolución de concesión.


5 - RELACIÓN DE OFERTAS SOLICITADAS E ELIXIDAS

Orzamentos presentados xunto coa solicitude de axuda. É importante a actualización do documento si se comunicou un cambio de provedor.

VER MODELO

 

6 - DECLARACIÓN NON VINCULACIÓN COS PROVEDORES

Declaración de non vinculación cos provedores. Declarando que se entregaron 3 ofertas presentadas polos diferentes provedores e non hai vinculación entre o solicitante e o provedor.

VER MODELO

 

7 - CONTABILIDADE SEPARADA

Todas as entidades beneficiarias dunha subvención cofinanciada por fondos públicos, tales como axudas nacionais ou fondos europeos, deben acreditar que levan contabilidade separada ou código contable adecuado para os gastos obxecto da subvención, tendo en conta as normas da contabilidade nacional. o incumprimento do mantemento dun sistema de contabilidade separado ou unha codificación contable adecuada, segundo o establecido no Regulamento (UE) 1303/2013 dará lugar a unha penalización da axuda.

 

8 - CERTIFICADO DE CONTA BANCARIA

Certificado da conta bancaria da entidade promotora para ingreso da subvención.

 

9 - AVAL BANCARIO

VER MODELO


10 - CONTRATACIÓN DE PERSONAL

No caso de gastos de persoal contratado:

i.            No contrato laboral debe facer constar unha mención expresa ao proxecto para o cal se efectuou a contratación, a relación do persoal contratado e a seguinte documentación acreditativa:

1.      Contrato de traballo

2.      Nóminas

3.      Documentos de cotización da Seguridade Social

4.      Declaración e liquidación do IRPF coa xustificación de pagamento.

ii.            No caso de que se tivera valorado a creación de emprego cualificado para a selección do proxecto, deberá acreditarse que o contrato laboral se corresponde coa cualificación comprometida


iii.            CREACIÓN DE EMPREGO

No caso de que se teña valorado a creación de emprego na selección do proxecto, considerase válida para a xustificación do mesmo a presentación de contratos laborais asinados ou acreditación de alta no réxime correspondente no caso de persoas traballadoras autónomas, nos dos meses anteriores á solicitude de axuda. No caso de persoas contratadas tamén se achegará informe de persoas traballadoras en alta na Seguridade Social na data anterior á solicitude ou á contratación de ser o caso.

iv.            Dentro dos gastos de persoal, as obrigas tributarias e de Seguridade Social que non se poidan facer efectivos na data límite de xustificación, poderán xustificarse no primeiro trimestre do exercicio seguinte.

 VER MODELO 


11 - MANTEMENTO DE EMPREGO

 No caso de que se teña valorado a creación de emprego na selección do proxecto, considerase válida para a xustificación do mesmo a presentación de: Plantilla media de traballadores e ITA (Informe de Traballadores en Alta)

 VER MODELO


12 - CERTIFICACIÓNS DE ESTAR AO CORRENTE DE PAGO

Certificacións acreditativas de estar ao corrente de pagamento dos seus deberes tributarios co Estado, coa Comunidade Autónoma e coa Seguridade Social, naqueles supostos en que se denegue expresamente a autorización para a súa consulta no procedemento de tramitación da axuda ou se opoña á consulta

 

13 - PERMISOS, AUTORIZACIÓNS, INFORMES, INSCRICIÓNS E/OU LICENZAS

Os permisos, autorizacións, informes, inscricións e/ou licenzas requiridas para o tipo de actividade de que se trate. Deberán presentarse, como moi tarde, xunto coa solicitude de pagamento final. En toda esta documentación, a persoa beneficiaria terá que acreditar a súa titularidade.

No caso das licenzas de obra o importe do Proxecto de execución material non poderá ser inferior ao importe do proxecto subvencionado.

A acreditación dos cumprimentos dos requisitos medioambientais establecidos no artigo 16.1, letras k) a o), realizaranse cos informes ou autorizacións pertinentes.

 

14 - ALTA DE NOVA ACTIVIDADE

No caso de dar de alta unha nova actividade, deberá ser acreditado coa documentación correspondente da axencia tributaria. Modelo 036, IAE..

 

15 - PROXECTO TÉCNICO

No caso dunha actuación que requira proxecto técnico de obra o promotor deberá achegar coa primeira xustificación unha copia resumo do orzamento aceptado. Neste suposto presentaranse certificacións de obra asinadas por técnico competente, que deberán coincidir cos conceptos dos capítulos do proxecto técnico que figura no expediente da axuda concedida.

 

15 - CERTIFICADOS DE XESTIÓN DE RESIDUOS

No caso de proxectos que requiran da realización de obra, para acreditar o requisito establecido no artigo 4.2. K), certificados de xestión de residuos de construción e demolición con destino a reutilización, reciclaxe e recuperación expedidos polos xestores de destino como xustificación da entrega, incluíndo os códigos da listaxe europea de residuos (ler) e a porcentaxe de valorización conseguido.

 

16 - RELACIÓN DE EQUIPAMENTO

Na xustificación da adquisición de maquinaria e equipamento, deberase achegar unha relación dos equipamentos subvencionados na cal conste: marca, modelo, número de serie ou referencia equivalente para a súa identificación. A factura correspondente deberá identificar estes datos.

VER MODELO

 

17 - BENS INSCRIBIBLES NO REXISTRO PÚBLICO

No caso de bens inscribibles nun rexistro público, como son os inmobles tanto en propiedade como en aluguer, as autorizacións e concesións, os vehículos, embarcacións, e maquinaria industrial entre outros, deberá achegarse, coa última solicitude de pagamento, a documentación acreditativa da presentación da solicitude de inscrición da afectación do ben á subvención no rexistro correspondente, así como copia da documentación achegada ao rexistro. O beneficiario, unha vez recibido o último pagamento da axuda, presentará a certificación da inscrición rexistral da afectación do ben á subvención no prazo máximo de seis meses.

 

18 - MEMORIA DE ACTIVIDADES

No caso de realización de actividades (seminarios, cursos e todo tipo de eventos) realizarase unha memoria na que se de a coñecer a temática, a finalidade, as conclusións, o material empregado, os participantes, os obxectivos acadados, etc. Comunicarase toda aquela información relevante para a comprobación da execución da actividade e o cumprimento dos obxectivos.

VER MODELO


19 - ESTUDOS, PROXECTOS TÉCNICOS, PLANOS, ETC.

Na xustificación da realización de estudos, proxectos técnicos, planos e documentos similares, deberase entregar un exemplar en soporte informático adecuado para posibilitar a súa difusión. A documentación acreditará, así mesmo, o cumprimento das obrigacións de publicidade no desenvolvemento das actuacións.

 

20 - MATERIAL EDITADO

Deberanse achegar copias se hai edicións de libros, folletos, guías, etc. A documentación acreditará, así mesmo, o cumprimento das obrigacións de publicidade no desenvolvemento das actuacións.

 

21 - SEMINARIOS, CURSOS OU ACTIVIDADES.

Se a subvención se concede para seminarios ou actividades semellantes, entregarase unha copia dos temas tratados, as conclusións, os materiais empregados, un informe final sobre o desenvolvemento da actividade e evidencias de participación dos asistentes na actividade realizada (sinaturas, fotografías, notas de prensa, etc.) A documentación acreditará, así mesmo, o cumprimento das obrigacións de publicidade no desenvolvemento das actuacións.

 

22 y 23 - PODER ADXUDICADOR

No caso de que a persoa beneficiaria teña a condición de poder adxudicador, nos termos da Lei 9/2017, de 8 de novembro, de contratos do sector público, achegará toda a documentación relacionada co proceso de contratación que deberá incluír a identificación do contratista, e dicir:

        i.            Nome e apelidos

      ii.            Data de nacemento

    iii.            Número de identificación fiscal a efectos do IVE

    iv.            Contratos (data do contrato, nome, referencia e importe do contrato)

Así mesmo, no caso de contratos de valor superior a 50.000€, se o contratista, recorrese a subcontratistas deberá achegar a seguinte información dos subcontratos correspondentes ao primeiro nivel de subcontratación:

         i.            Nome e apelidos

       ii.            Número de identificación fiscal a efectos do IVE

     iii.            Información sobre os subcontratos (data do contrato, nome, referencia e importe do contrato)

 

24 - MODELO DE PLACA/VALLA DE PUBLICIDADE DAS AXUDAS

Será facilitado polo equipo técnico do GALP Golfo Ártabro Sur unha vez recibida a resolución do proxecto.

 

25 – FOTOS DO PROXECTO

Acreditación fotográfica da realización do proxecto e/ou actividades.

 

26 - OUTRA DOCUMENTACIÓN

Calquera outra documentación que se considere para facilitar a comprensión e comprobación da execución do proxecto, poderá ser aportada voluntariamente ou requirida polo GALP.

 

 

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA XUSTIFICACIÓN

0

Anexo V – Solicitude de pagamento     VER MODELO

1

Memoria Xustificativa       VER MODELO

2

Anexo IV - Declaración outras axudas       VER MODELO

3

Relación de facturas       VER MODELO

4

Facturas   

Xustificantes de pago  

5

Relación de orzamentos  VER MODELO

6

Declaración de non vinculación con provedores       VER MODELO

7

Contabilidade Separada

8

Certificación conta bancaria

9

Aval bancario (plurianuais superiores 18.000€)     VER MODELO

10

Si se solicita axuda para o emprego

Doc. xustificante da creación de emprego  VER MODELO

Contrato laboral

Nóminas e pagos

TC1 e TC2 e pagos ou pago de autónomos

Declaración e liquidación IRPF e pagos

11

Si se puntúa a creación de emprego

Doc. xustificante mantemento de emprego VER MODELO

Contratos laborais asinados ou
Acreditación de alta no réxime correspondente (nos 2 meses anteriores a solicitar axuda)

Informe de Traballadores en Alta (ITA)

Informe de vida laboral

Plantilla media de traballadores

TC’s ou pagos de autónomos

12

Certificacións de estar ao corrente: ATRIGA, AEAT, SS

13

Permisos, autorizacións, informes, inscricións ou licencias

14

Modelo 036, IAE

15

Se é proxecto de obra

Certificación de obra

Certificación de xestión de residuos

Licencia de obra

16

Relación de equipamento      VER MODELO

17

Inscrición en rexistro público

18

Memoria de actividades        VER MODELO

19

Estudos, proxectos... copia en soporte informático

20

Material editado (Folletos, guías, libros, etc.) (Achegaranse ás oficinas do GALP)

21

Acreditación seminarios/xornadas (sinaturas, fotos, notas de prensa, etc.)

22

Poderes adxudicadores   

Documentación relacionada coa contratación que conteña a documentación indicada no punto w)

23

Subcontratación

Documentación relacionada coa subcontratación que conteña la documentación indicada no punto w)

24

Modelo de placa/valla de publicidade das axudas      

25

Fotos do proxecto

26

Calquera outra documentación que poida ser de necesaria para a xustificación do proxecto

Comentarios

Entradas populares de este blog

Enmalle Studio

En marcha los nuevos proyectos para la convocatoria 2025

Éxito rotundo na convocatoria de axudas 2024