XUSTIFICACIÓN

XUSTIFICACIÓN DAS AXUDAS FEMPA 2021-2027 GALP GOLFO ÁRTABRO SUR


efectos de acreditar a realización do proxecto levado a cabo nesta anualidade, así como o cumprimento de todos os requisitos e condicións establecidas nas bases das axudas, será imprescindible a presentación por sede electrónica, no procedemento aberto PE155A do proxecto aprobado, antes do prazo sinalado a documentación indicada debidamente cumprimentada.

MOI IMPORTANTE

No caso de solicitar un pagamento parcial que supere os 18.000 euros, será obrigatorio a presentación dun aval solidario da entidade de crédito, que deberá cubrir o 110% do importe das cantidades aboadas, de conformidade co disposto no artigo 67 do Decreto 11/2009, do 8 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia, excepto nos casos previstos no artigo 65.4 desde decreto. O aval será depositado na Caixa Xeral de Depósitos da Comunidade Autónoma de Galicia. As garantías serán liberadas despois de que se comprobe a realización do proxecto ou das accións independentes que o compoñan. 


Requisitos e documentación a presentar:

1.   Os beneficiario deberá acreditar a realización do proxecto, así como o cumprimento dos requisitos e condicións que determinaron a concesión da axuda.

Para isto, logo da execución do proxecto no prazo sinalado na resolución da concesión da axuda, o beneficiario presentará ante o GALP, na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal), con anterioridade á data sinalada como prazo de xustificación na resolución de concesión de axuda (normalmente 31 de outubro),  a seguinte documentación:

 

a.      ANEXO V

Anexo V de solicitude de pagamento de axuda

 

b.      MEMORIA XUSTIFICATIVA

Memoria Xustificativa da realización do proxecto, con especial referencia aos obxectivos conseguidos. No caso de pagamento final, proporcionarase información sobre os indicadores de resultados do Programa FEMPA obtidos unha vez executada a operación.

 

c.       ANEXO IV

Declaración responsable de axudas recibidas e solicitadas para o mesmo proxecto, segundo o Anexo IV.

 

d.      RELACIÓN DE CUSTOS

Relación de custos individualizados por cada actuación, con e sen IVE. No caso de facturas indicarase número, nome da empresa emisora e NIF, importe total con desagregación do IVE, data de emisión e data de pagamento.

 

e.      FACTURAS

Facturas correspondentes aos custos sinalados na relación, detalladas ao máximo posible.

 

f.        XUSTIFICANTES DE PAGAMENTO

Xustificantes bancarios (transferencia bancaria ou certificación bancaria), nos que conste:

                                                              i.      Número de factura obxecto de pagamento

                                                             ii.      Titular da conta desde a que se realiza a operación (que deberá coincidir co beneficiario da axuda)

                                                           iii.      Identificación do destinatario do pagamento (que deberá coincidir coa persoa ou empresa que emitiu a factura)

A data dos xustificantes de gasto e do pagamento debe ser posterior á data de solicitude de axuda (salvo para o informe técnico relativo á protección fronte ao cambio climático) e terán como límite para a súa validez e admisión o último día do prazo de execución e xustificación previsto na resolución de concesión.

 

g.      DECLARACIÓN DE NON VINCULACIÓN

Declaración de non vinculación cos provedores. Declarando que se entregaron 3 ofertas presentadas polos diferentes provedores e non hai vinculación entre o solicitante e o provedor.

 

h.      CONTABILIDADE SEPARADA

Documentación para acreditar a contabilidade separada: todas as entidades beneficiarias dunha subvención cofinanciada por fondos públicos, tales como axudas nacionais ou fondos europeos, deben acreditar que levan unha contabilidade separada ou código contable adecuado para os gastos obxecto da subvención, tendo en conta as normas da contabilidade normal. O incumprimento do mantemento dun sistema de contabilidade separado ou unha codificación contable adecuada, segundo o establecido no regulamente UE 1060/2021 dará lugar á penalización da axuda.

 

i.        CERTIFICADO DE CONTA BANCARIA

Certificado da conta bancaria da entidade promotora para ingreso da subvención.

 

j.        AVAL BANCARIO

No caso de solicitar un pagamento parcial ou anticipo que supere os 18.000 euros, será obrigatorio a presentación dun aval solidario da entidade de crédito, que deberá cubrir o 110% do importe das cantidades aboadas a conta ou que se anticipen, de conformidade co disposto no artigo 67 do Decreto 11/2009, do 8 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia, excepto nos casos previstos no artigo 65.4 desde decreto. O aval será depositado na Caixa Xeral de Depósitos da Comunidade Autónoma de Galicia e deberán alcanzar como mínimo ata as dous meses seguintes á finalización do prazo de xustificación previsto. As garantías serán liberadas despois de que se comprobe a realización do proxecto ou das accións independentes que se compoñan.

 

k.      CONTRATACIÓN DE PERSOAL

No caso de gastos de persoal contratado:

                                                              i.      O contrato laboral debe facer constar unha mención expresa ao proxecto para o cal se efectuou a contratación, a relación do persoal contratado e a seguinte documentación acreditativa:

1.      Contrato de traballo

2.      Nóminas

3.      Documentos de cotización da Seguridade Social

4.      Declaración e liquidación do IRPF coa xustificación de pagamento.

                                                             ii.      No caso de que se tivera valorado a creación de emprego cualificado para a selección do proxecto, deberá acreditarse que o contrato laboral se corresponde coa cualificación comprometida

                                                           iii.      CREACIÓN DE EMPREGO

No caso de que se teña valorado a creación de emprego na selección do proxecto, considerase válida para a xustificación do mesmo a presentación de contratos laborais asinados ou acreditación de alta no réxime correspondente no caso de persoas traballadoras autónomas, nos dos meses anteriores á solicitude de axuda. No caso de persoas contratadas tamén se achegará informe de persoas traballadoras en alta na Seguridade Social na data anterior á solicitude ou á contratación de ser o caso.

                                                           iv.      Dentro dos gastos de persoal, as obrigas tributarias e de Seguridade Social que non se poidan facer efectivos na data límite de xustificación, poderán xustificarse no primeiro trimestre do exercicio seguinte.


l.        CERTIFICACIÓNS DE ESTAR AO CORRENTE DE PAGO

Certificacións acreditativas de estar ao corrente de pagamento dos seus deberes tributarios co Estado, coa Comunidade Autónoma e coa Seguridade Social, naqueles supostos en que se denegue expresamente a autorización para a súa consulta no procedemento de tramitación da axuda ou se opoña á consulta.

 

m.    PERMISOS, AUTORIZACIÓNS, INFORMES, INSCRICIÓNS E/OU LICENZAS

Os permisos, autorizacións, informes, inscricións e/ou licenzas requiridas para o tipo de actividade de que se trate. Deberán presentarse, como moi tarde, xunto coa solicitude de pagamento final. En toda esta documentación, a persoa beneficiaria terá que acreditar a súa titularidade.

No caso das licenzas de obra o importe do Proxecto de execución material non poderá ser inferior ao importe do proxecto subvencionado.

A acreditación dos cumprimentos dos requisitos medioambientais establecidos no artigo 16.1, letras k) a o), realizaranse cos informes ou autorizacións pertinentes.

 

n.      ALTA DE NOVA ACTIVIDADE

No caso de dar de alta unha nova actividade, deberá ser acreditado coa documentación correspondente da axencia tributaria. (modelo 036, IAE...)


o.      CERTIFICACIÓNS DE OBRA

No caso dunha actuación que requira proxecto técnico de obra, deberase achegar coa primeira xustificación unha copia do resumo do orzamento aceptado. Neste suposto presentaranse certificacións de obra asinadas por técnico competente que deberán coincidir nos conceptos dos capítulos do proxecto técnico que figure no expediente. 

 

p.      CERTIFICADOS DE XESTIÓN DE RESIDUOS

No caso de proxectos que requiran realización de obra, para acreditar o requisito establecido no artigo 4.2.k), deberanse achegar os certificados de xestión de residuos de construción e demolición con destino a reutilización, reciclaxe ou recuperación expedidos polos xestores de destino como xustificación de entrega, incluíndo os códigos de Listaxe Europea de Residuos (LER) e a porcentaxe de valorización conseguido.

 

q.      RELACIÓN DE EQUIPAMENTO

Na xustificación da adquisición de maquinaria e equipamento, deberase achegar unha relación dos equipamentos subvencionados na cal conste: marca, modelo, número de serie ou referencia equivalente para a súa identificación. A factura correspondente deberá identificar estes datos.

 

r.       INSCRIPCIÓN NO REXISTRO PÚBLICO

No caso de bens inscritibles no rexistro público como son os inmobles tanto en propiedade como en aluguer, as autorizacións e concesións, os vehículos, embarcacións e maquinaria industrial entre outros, deberá achegarse, coa última solicitude de pagamento, a documentación acreditativa da presentación da solicitude de inscrición da afectación do ben á subvención no rexistro correspondente, así como copia da documentación achegada ao rexistro.

O beneficiario, unha vez recibido o último pagamento da axuda, presentará a certificación da inscrición rexistral da afectación do ben á subvención no prazo máximo de 6 meses. 

 

s.       MEMORIA DE ACTIVIDADES

No caso de realización de actividades (seminarios, cursos e todo tipo de eventos) realizarase unha memoria na que se de a coñecer a temática, a finalidade, as conclusións, o material empregado, os participantes, os obxectivos acadados, etc. Comunicarase toda aquela información relevante para a comprobación da execución da actividade e o cumprimento dos obxectivos.

 

t.       ESTUDOS, PROXECTOS TÉCNICOS, PLANOS, ETC.

Na xustificación da realización de estudos, proxectos técnicos, planos e documentos similares, deberase entregar un exemplar en soporte informático adecuado para posibilitar a súa difusión. A documentación acreditará, así mesmo, o cumprimento das obrigacións de publicidade no desenvolvemento das actuacións.

 

u.      MATERIAL EDITADO

Deberanse achegar copias se hai edicións de libros, folletos, guías, etc. A documentación acreditará, así mesmo, o cumprimento das obrigacións de publicidade no desenvolvemento das actuacións.

 

v.      SEMINARIOS, CURSOS OU ACTIVIDADES.

Se a subvención se concede para seminarios ou actividades semellantes, entregarase unha copia dos temas tratados, as conclusións, os materiais empregados, un informe final sobre o desenvolvemento da actividade e evidencias de participación dos asistentes na actividade realizada (sinaturas, fotografías, notas de prensa, etc.) A documentación acreditará, así mesmo, o cumprimento das obrigacións de publicidade no desenvolvemento das actuacións.


w.    PODERES ADXUDICADORES E SUBCONTRATACIÓNS

No caso de que a persoa beneficiaria teña a condición de poder adxudicador, nos termos da Lei 9/2017, de 8 de novembro, de contratos do sector público, achegará toda a documentación relacionada co proceso de contratación que deberá incluír a identificación do contratista, e dicir:

                                                              i.      Nome e apelidos

                                                             ii.      Data de nacemento

                                                           iii.      Número de identificación fiscal a efectos do IVE

                                                           iv.      Contratos (data do contrato, nome, referencia e importe do contrato)

Así mesmo, no caso de contratos de valor superior a 50.000€, se o contratista, recorrese a subcontratistas deberá achegar a seguinte información dos subcontratos correspondentes ao primeiro nivel de subcontratación:

                                                              i.      Nome e apelidos

                                                             ii.      Número de identificación fiscal a efectos do IVE

                                                           iii.      Información sobre os subcontratos (data do contrato, nome, referencia e importe do contrato)

 

x.      MODELO DE PLACA OU VALLA PERMANENTE

Modelo de valla ou placa permanente, para a correcta difusión do proxecto. Achegaranse fotos da colocación da publicidade do proxecto.

 

y.      FOTOS

Fotos do proxecto.

 

3.      Na táboa que se amosa a continuación, indícase toda a documentación a entregar, así como algúns vínculos para poder obter a documentación tipo:

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA JUSTIFICACIÓN

1

Anexo V – Solicitude de pagamento     VER MODELO

2

Memoria Xustificativa       VER MODELO

3

Anexo IV - Declaración outras axudas       VER MODELO

4

Relación de custos       VER MODELO

5

Facturas   

Xustificantes de pago  

6

Declaración de non vinculación con provedores       VER MODELO

7

Contabilidade Separada

8

Certificación conta bancaria

9

Aval bancario (plurianuais superiores 18.000€)     VER MODELO

10

Si se solicita axuda para o emprego

Contrato laboral

Nóminas e pagos

TC1 e TC2 e pagos ou pago de autónomos

Declaración e liquidación IRPF e pagos

11

Si se puntúa a creación de emprego

Contratos laborais asinados ou
Acreditación de alta no réxime correspondente (nos 2 meses anteriores a solicitar axuda)

Informe de Traballadores en Alta (ITA)

Informe de vida laboral

Plantilla media de traballadores

TC’s ou pagos de autónomos

12

Certificacións de estar ao corrente: ATRIGA, AEAT, SS

13

Permisos, autorizacións, informes, inscricións ou licencias

14

Modelo 036, IAE

15

Se é proxecto de obra

Certificación de obra

Certificación de xestión de residuos

Licencia de obra

16

Relación de equipamento      VER MODELO

17

Inscrición en rexistro público

18

Memoria de actividades       VER MODELO

19

Estudos, proxectos... copia en soporte informático

20

Material editado (Folletos, guías, libros, etc.) (Achegaranse ás oficinas do GALP)

21

Acreditación seminarios/xornadas (sinaturas, fotos, notas de prensa, etc.)

22

Poderes adxudicadores   

Documentación relacionada coa contratación que conteña a documentación indicada no punto w)

23

Subcontratación

Documentación relacionada coa subcontratación que conteña la documentación indicada no punto w)

24

Modelo de placa/valla de publicidade das axudas      VER MODELO

25

Fotos do proxecto

 

 

Comentarios

Entradas populares de este blog

Aberta a nova convocatoria de axudas 2024

Éxito rotundo na convocatoria de axudas 2024

Un estudo ambiental contabiliza en 2.226 a poboación de especies mariñas e terrestes do territorio