XUSTIFICACIÓN
TRÁMITES
DE XUSTIFICACIÓN
Os beneficiario deberá acreditar
a realización do proxecto, así como o cumprimento dos requisitos e condicións
que determinaron a concesión da axuda.
Para isto, logo da execución do
proxecto no prazo sinalado na resolución da concesión da axuda, o
beneficiario presentará ante o GALP, na sede electrónica da Xunta de
Galicia (https://sede.xunta.gal), con
anterioridade á data sinalada como prazo de xustificación na resolución de
concesión de axuda (normalmente 31 de outubro), a seguinte
documentación:
MOI IMPORTANTE: No caso
de solicitar un pagamento parcial que supere os 18.000 euros, será obrigatorio
a presentación dun aval
solidario da entidade de crédito, que deberá cubrir o 110% do importe
das cantidades abonadas á conta ou que se anticipen, de conformidade co
disposto no artigo 67 do Decreto 11/2009, do 8 de xaneiro, polo que se aproba o
Regulamento da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia, excepto
nos casos previstos no artigo 65.4 dese decreto. O aval será depositado na
caixa xeral de depósitos da Comunidade Autónoma de Galicia e deberán
alcanzar como mínimo ata os dous meses seguintes á finalización do prazo de
xustificación previsto (artigo 24 da Orde de Axudas). As garantías serán
liberadas despois de que se comprobe a realización do proxecto ou das accións
independentes que o compoñan.
0 - ANEXO V DE SOLICITUDE
DE PAGAMENTO DE AXUDA.
1 - MEMORIA XUSTIFICATIVA
Memoria
xustificativa da realización do proxecto, con especial referencia aos obxectivos
acadados (no caso de pagamento final
proporcionarase información sobre os indicadores de resultados do Programa
FEMPA obtidos unha vez executada a operación) e á PUBLICIDADE DO PROXECTO. Neste caso CÓMPRE ACREDITAR
DIFUSIÓN DO PROXECTO COA IDENTIDADE DO FINANCIAMENTO COMUNITARIO (LETREIROS,
PLACAS, VALLAS....) CONTACTAR CO EQUIPO TÉCNICO DO GALP PARA VER MODELOS,
PREVIO A REALIZAR A PUBLICIDADE. Informar publicamente dos proxectos FEMPA
cunha breve descrición do mesmo en Internet (páxina web e redes sociais), sendo
recomendable enviar pantallazos xunto coa documentación xustificativa. Así como
no caso de rehabilitación de inmobles haberá que poñer un cartel de obra.
2 - ANEXO VI DECLARACIÓN
RESPONSABLE DE AXUDAS RECIBIDAS E SOLICITADAS
Declaración responsable de axudas recibidas e
solicitadas para o mesmo proxecto segundo o Anexo VI
3 - RELACIÓN
DE CUSTOS
Relación de custos individualizados por cada
actuación, con e sen ive. No caso das facturas indicarase número de factura,
nome da empresa emisora e nif, importe total con desagregación do ive, data de
emisión e data de pagamento.
4 - FACTURAS
Facturas orixinais correspondentes aos custos
sinalados na relación, detalladas ao
máximo posible (coincidentes
cos orzamentos presentados e elixidos na solicitude).
4 - XUSTIFICANTES
BANCARIOS DO PAGAMENTO DAS DITAS FACTURAS.
Xustificantes bancarios (transferencia bancaria ou
certificación bancaria), nos que conste:
i.
Número de factura obxecto de pagamento
ii.
Titular da conta desde a que se realiza a operación (que
deberá coincidir co beneficiario da axuda)
iii.
Identificación do destinatario do pagamento (que deberá coincidir
coa persoa ou empresa que emitiu a factura)
iv.
A data dos xustificantes de gasto e do pagamento debe ser
posterior á data de solicitude de axuda (salvo para o informe técnico relativo
á protección fronte ao cambio climático) e terán como límite para a súa validez
e admisión o último día do prazo de execución e xustificación previsto na
resolución de concesión.
5 - RELACIÓN
DE OFERTAS SOLICITADAS E ELIXIDAS
Orzamentos presentados xunto coa solicitude de axuda.
É importante a actualización do documento si se comunicou un cambio de
provedor.
6 - DECLARACIÓN
NON VINCULACIÓN COS PROVEDORES
Declaración
de non vinculación cos provedores. Declarando que se entregaron 3 ofertas
presentadas polos diferentes provedores e non hai vinculación entre o
solicitante e o provedor.
7 - CONTABILIDADE SEPARADA
Todas as entidades beneficiarias
dunha subvención cofinanciada por fondos públicos, tales como axudas nacionais
ou fondos europeos, deben acreditar que levan contabilidade separada ou código
contable adecuado para os gastos obxecto da subvención, tendo en conta as
normas da contabilidade nacional. o incumprimento do mantemento dun sistema de
contabilidade separado ou unha codificación contable adecuada, segundo o
establecido no Regulamento
(UE)
1303/2013 dará lugar a unha penalización da axuda.
8 - CERTIFICADO DE CONTA
BANCARIA
Certificado da conta bancaria da entidade promotora
para ingreso da subvención.
9 - AVAL BANCARIO
10 - CONTRATACIÓN
DE PERSONAL
No caso de gastos
de persoal contratado:
i.
No contrato laboral debe facer constar
unha mención expresa ao proxecto para o cal se efectuou a contratación, a
relación do persoal contratado e a seguinte documentación acreditativa:
1.
Contrato de traballo
2.
Nóminas
3.
Documentos de cotización da Seguridade Social
4.
Declaración e liquidación do IRPF coa xustificación de pagamento.
ii. No caso de que se tivera valorado a creación de emprego cualificado para a selección do proxecto, deberá acreditarse que o contrato laboral se corresponde coa cualificación comprometida
iii.
CREACIÓN DE EMPREGO
No caso de que se
teña valorado a creación de emprego na selección do proxecto, considerase
válida para a xustificación do mesmo a presentación de contratos laborais
asinados ou acreditación de alta no réxime correspondente no caso de persoas
traballadoras autónomas, nos dos meses anteriores á solicitude de axuda. No
caso de persoas contratadas tamén se achegará informe de persoas
traballadoras en alta na Seguridade Social na data anterior á solicitude ou á
contratación de ser o caso.
iv.
Dentro dos gastos de persoal, as
obrigas tributarias e de Seguridade Social que non se poidan facer efectivos na
data límite de xustificación, poderán xustificarse no primeiro trimestre do
exercicio seguinte.
11 - MANTEMENTO
DE EMPREGO
No caso de que se teña valorado a creación de emprego na selección do proxecto, considerase válida para a xustificación do mesmo a presentación de: Plantilla media de traballadores e ITA (Informe de Traballadores en Alta)
12 - CERTIFICACIÓNS DE ESTAR AO CORRENTE DE PAGO
Certificacións acreditativas de estar ao corrente de
pagamento dos seus deberes tributarios co Estado, coa Comunidade Autónoma e coa
Seguridade Social, naqueles supostos en que se denegue expresamente a
autorización para a súa consulta no procedemento de tramitación da axuda ou se
opoña á consulta
13 - PERMISOS,
AUTORIZACIÓNS, INFORMES, INSCRICIÓNS E/OU LICENZAS
Os permisos, autorizacións, informes, inscricións e/ou
licenzas requiridas para o tipo de actividade de que se trate. Deberán
presentarse, como moi tarde, xunto coa solicitude de pagamento final. En toda
esta documentación, a persoa beneficiaria terá que acreditar a súa
titularidade.
No caso das licenzas de obra o importe do Proxecto de
execución material non poderá ser inferior ao importe do proxecto
subvencionado.
A acreditación dos cumprimentos dos requisitos
medioambientais establecidos no artigo 16.1, letras k) a o), realizaranse cos
informes ou autorizacións pertinentes.
14 - ALTA DE NOVA ACTIVIDADE
No caso de dar de alta unha nova actividade, deberá ser acreditado
coa documentación correspondente da axencia tributaria. Modelo 036, IAE..
15 - PROXECTO TÉCNICO
No caso dunha actuación que
requira proxecto técnico de obra o promotor deberá achegar coa primeira
xustificación unha copia resumo do orzamento aceptado. Neste suposto
presentaranse certificacións de obra asinadas por técnico competente, que
deberán coincidir cos conceptos dos capítulos do proxecto técnico que figura no
expediente da axuda concedida.
15 - CERTIFICADOS DE
XESTIÓN DE RESIDUOS
No caso de proxectos que requiran da realización de obra, para
acreditar o requisito establecido no artigo 4.2. K), certificados de xestión de
residuos de construción e demolición con destino a reutilización, reciclaxe e
recuperación expedidos polos xestores de destino como xustificación da entrega,
incluíndo os códigos da listaxe europea de residuos (ler) e a porcentaxe de
valorización conseguido.
16 - RELACIÓN DE EQUIPAMENTO
Na xustificación da adquisición de maquinaria e
equipamento, deberase achegar unha relación dos equipamentos subvencionados na
cal conste: marca, modelo, número de serie ou referencia equivalente para a súa
identificación. A factura correspondente deberá identificar estes datos.
17 - BENS INSCRIBIBLES NO REXISTRO PÚBLICO
No caso de bens inscribibles
nun rexistro público, como son os inmobles tanto en propiedade como en
aluguer, as autorizacións e concesións, os vehículos, embarcacións, e
maquinaria industrial entre outros, deberá achegarse, coa última solicitude de
pagamento, a documentación acreditativa da presentación da solicitude de
inscrición da afectación do ben á subvención no rexistro correspondente, así
como copia da documentación achegada ao rexistro. O beneficiario,
unha vez recibido o último pagamento da axuda, presentará a certificación da
inscrición rexistral da afectación do ben á subvención no prazo máximo de seis
meses.
18 - MEMORIA DE
ACTIVIDADES
No caso de
realización de actividades (seminarios, cursos e todo tipo de eventos)
realizarase unha memoria na que se de a coñecer a temática, a finalidade, as
conclusións, o material empregado, os participantes, os obxectivos acadados,
etc. Comunicarase toda aquela información relevante para a comprobación da
execución da actividade e o cumprimento dos obxectivos.
19 - ESTUDOS, PROXECTOS TÉCNICOS, PLANOS, ETC.
Na xustificación da
realización de estudos, proxectos técnicos, planos e documentos similares,
deberase entregar un exemplar en soporte informático adecuado para posibilitar
a súa difusión. A documentación acreditará, así mesmo, o cumprimento das
obrigacións de publicidade no desenvolvemento das actuacións.
20 - MATERIAL EDITADO
Deberanse achegar
copias se hai edicións de libros, folletos, guías, etc. A documentación
acreditará, así mesmo, o cumprimento das obrigacións de publicidade no
desenvolvemento das actuacións.
21 - SEMINARIOS, CURSOS OU ACTIVIDADES.
Se a subvención se
concede para seminarios ou actividades semellantes, entregarase unha copia dos
temas tratados, as conclusións, os materiais empregados, un informe final sobre
o desenvolvemento da actividade e evidencias de participación dos asistentes na
actividade realizada (sinaturas, fotografías, notas de prensa, etc.) A
documentación acreditará, así mesmo, o cumprimento das obrigacións de
publicidade no desenvolvemento das actuacións.
22 y 23 - PODER ADXUDICADOR
No caso de que a
persoa beneficiaria teña a condición de poder adxudicador, nos termos da Lei
9/2017, de 8 de novembro, de contratos do sector público, achegará toda a
documentación relacionada co proceso de contratación que deberá incluír a
identificación do contratista, e dicir:
i.
Nome e
apelidos
ii.
Data de
nacemento
iii.
Número de
identificación fiscal a efectos do IVE
iv.
Contratos
(data do contrato, nome, referencia e importe do contrato)
Así mesmo, no caso
de contratos de valor superior a 50.000€, se o contratista, recorrese a
subcontratistas deberá achegar a seguinte información dos subcontratos
correspondentes ao primeiro nivel de subcontratación:
i.
Nome e
apelidos
ii.
Número de
identificación fiscal a efectos do IVE
iii.
Información
sobre os subcontratos (data do contrato, nome, referencia e importe do
contrato)
24 - MODELO DE PLACA/VALLA DE
PUBLICIDADE DAS AXUDAS
Será facilitado polo equipo técnico do
GALP Golfo Ártabro Sur unha vez recibida a resolución do proxecto.
25 – FOTOS DO PROXECTO
Acreditación fotográfica da
realización do proxecto e/ou actividades.
26 - OUTRA DOCUMENTACIÓN
Calquera outra documentación que se
considere para facilitar a comprensión e comprobación da execución do proxecto,
poderá ser aportada voluntariamente ou requirida polo GALP.
DOCUMENTACIÓN NECESARIA
PARA XUSTIFICACIÓN |
||
0 |
Anexo V – Solicitude de pagamento
VER MODELO |
|
1 |
Memoria Xustificativa
VER MODELO |
|
2 |
Anexo IV - Declaración outras
axudas VER MODELO |
|
3 |
Relación de facturas VER MODELO |
|
4 |
Facturas |
|
Xustificantes de pago |
||
5 |
Relación de orzamentos VER MODELO |
|
6 |
Declaración de non vinculación con
provedores VER MODELO |
|
7 |
Contabilidade Separada |
|
8 |
Certificación conta bancaria |
|
9 |
Aval bancario (plurianuais superiores
18.000€) VER MODELO |
|
10 |
Si se solicita axuda para o emprego |
Doc. xustificante da
creación de emprego VER MODELO |
Contrato laboral |
||
Nóminas e pagos |
||
TC1 e TC2 e pagos ou pago de autónomos |
||
Declaración e liquidación IRPF e pagos |
||
11 |
Si se puntúa a creación de emprego |
Doc. xustificante mantemento
de emprego VER MODELO |
Contratos laborais asinados ou |
||
Informe de Traballadores en Alta (ITA) |
||
Informe de vida laboral |
||
Plantilla media de traballadores |
||
TC’s ou pagos de autónomos |
||
12 |
Certificacións de estar ao corrente: ATRIGA,
AEAT, SS |
|
13 |
Permisos, autorizacións, informes, inscricións
ou licencias |
|
14 |
Modelo 036, IAE |
|
15 |
Se é proxecto de obra |
Certificación de obra |
Certificación de xestión de residuos |
||
Licencia de obra |
||
16 |
Relación de equipamento
VER MODELO |
|
17 |
Inscrición en rexistro público |
|
18 |
Memoria de
actividades VER MODELO |
|
19 |
Estudos, proxectos... copia en soporte
informático |
|
20 |
Material editado (Folletos, guías, libros, etc.)
(Achegaranse ás oficinas do GALP) |
|
21 |
Acreditación seminarios/xornadas (sinaturas,
fotos, notas de prensa, etc.) |
|
22 |
Poderes adxudicadores |
Documentación relacionada coa contratación que
conteña a documentación indicada no punto w) |
23 |
Subcontratación |
Documentación relacionada coa subcontratación
que conteña la documentación indicada no punto w) |
24 |
Modelo de placa/valla de publicidade das
axudas |
|
25 |
Fotos do proxecto |
|
26 |
Calquera outra documentación que poida ser de
necesaria para a xustificación do proxecto |
Comentarios
Publicar un comentario