OUTROS TRÁMITES
PROCESO DE CAMBIO DE PROVEDOR
1.
PROCEDEMENTO
Os cambios de
provedor deben ser comunicados polo beneficiario, mediante sede electrónica no procedemento
PE155A de “Modificacións ou melloras voluntarias”, ante o GALP, no caso de que
por causas sobrevenidas exista un cambio de provedor.
No caso de que
exista o cambio de provedor deberá ser comunicado polo promotor expoñendo, de
forma razoada, as causas e consecuencias do mesmo.
2.
DOCUMENTACIÓN NECESARIA
Para a comunicación
de cambio de provedor será preciso enviar a documentación mínima que se
especifica a continuación.
a)
Comunicación de cambio de provedor VER MODELO
b)
Orzamentos do novo provedor
c)
Calquera outra documentación que
xustifique o cambio de provedor.
PROCEDEMENTO DE
SOLICITUDE DE ANTICIPO E PAGAMENTO PARCIAL
1.
PROCEDEMENTO
Os anticipos deben
ser solicitados polo beneficiario, mediante sede electrónica no procedemento
PE155A de “Achega de documentación separada da solicitude”, ante o GALP, no
caso de que o promotor así o precise.
Unha vez solicitado
polo promotor, por resolución motivada, poderá autorizarse un anticipo de ata o
50% da subvención para a anualidade, naqueles casos en que o investimento esixa
pagamentos inmediatos.
Os requisitos son os seguintes:
a)
Os pagamentos anticipados están
suxeitos á presentación de garantía nos seguintes casos:
a. Anticipos que superen os 18.000 euros.
b. Pagamentos parciais cando a contía da subvención exceda dos
18.000euros.
Estes importes
anteriores enténdense referidos á cantidade acumulada dos pagamentos realizados,
parcial e/ou anticipadamente.
b) As garantías constituiranse mediante presentación de aval solidario de entidade de crédito, que deberá cubrir o 110% do importe das cantidades abonada á conta ou que se anticipen, de conformidade co disposto no artigo 67 do Decreto 11/2009, do 8 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento da Lei 9/2007, do 13 de xuño, de subvencións de Galicia, excepto nos casos previstos no artigo 65.4 dese decreto. O aval será depositado na Caixa Xeral de Depósitos da Comunidade Autónoma de Galicia e deberán alcanzar como mínimo ata os dous meses seguintes á finalización do prazo de xustificación previsto.
c) As garantías serán liberadas despois de que se comprobe a realización do proxecto ou das accións independentes que o compoñan.
d)
O importe conxunto dos pagamentos
parciais e anticipados que, no seu caso, se concedesen non poderá ser superior
ao 80% da subvención concedida, nin superar a anualidade prevista en cada
exercicio orzamentario.
2.
DOCUMENTACIÓN NECESARIA
Para a solicitude
de anticipo será preciso enviar a documentación mínima que se especifica a
continuación.
a) Comunicación de solicitude de anticipo VER MODELO
b)
Anexo V
c) Anexo VI VER MODELO
d)
Certificados de estar ao corrente
de pago con: Axencia Tributaria, ATRIGA e Seguridade Social.
e)
Modelo 790 de Rexistro do Aval
PROCESO DE RENUNCIA
1. PROCEDEMENTO
As renuncias deberan ser comunicadas polo beneficiario, mediante sede electrónica no procedemento PE155A de “Renuncia”, ante o GALP, no caso de non ser capaz de realizar a actuación para a cal se concedeu a axuda.
O GALP elevará a proposta de resolución á Dirección Xeral de Desenvolvemento Pesqueiro pola que se comunique dita renuncia.
2. DOCUMENTACIÓN NECESARIA
Para a comunicación de renuncia será preciso enviar a documentación mínima que se especifica a continuación.
a) Comunicación de renuncia VER MODELO
Comentarios
Publicar un comentario